Friday, 9 May 2014

Coz i strong


   Kekadang-kadang kita tak sedar dalam dunia ni ada orang yang sayang kita, dan sering perhatikan kita. kita tak  nampak sebab hati kita dekat orang lain tpi kita sedar cinta dan sayang tu indah,bila kita tgk awam kita tau tenangnya dunia nie jika kita boleh terbang tinggi-tinggi mcm bidadari . kita diberi pilihan untuk dicintai atau mencintai ,kita boleh mengubah takdir kita jika kita nak..jgn mudah putus asa walaupun kita tahu kita lemah.
 bila ada orang sayang kita , hormat lah pada diorang sbb diorang sangat ngan kita walaupun kita tak menghargai diri kita, kenapa kita nak tinggalkan dunia yang indah nie ? jangan kerana sesuatu atau apa pun yang berlaku kat kita , kita kena give up...
 Kita kena bangkit kita kena bangun walau apa pun yang berlaku, kuatkan diri kita.. sbb tak ada manusia yang sempurna dalam dunia nie... tanpa usaha tanpa semangat mane lah nak datangnya kejayaan itu..
buang perkara yang tak patut ada dalam hidup kita ,ambik perkara yang patut ada dalam hidup kita ..
ingat lah  "D.U.I.T"  ialah doa usaha istifar tawakal .

#COZ#SOMETIMES#I KNOW #THERE #ARE #SOMEONE #FOR #ME
@HANSNORAZMI @LIFE

No comments:

Post a Comment